Menu główne
8.00 - |
Schodzenie się dzieci. zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci - |
8.30 - |
Aktywność inspirowana przez nauczyciela lub podejmowana z inicjatywy dzieci, praca indywidualna z działalnością kompensacyjną i stymulującą rozwój dziecka. Zabawy integrujące grupę. Rozmowy kierowane na tematyzgodne z zainteresowaniami dzieci. Prace porządkowo - |
9.00 - |
Ćwiczenia poranne, przygotowanie do sniadania, czynności higieniczne. |
9.15 - |
Śniadanie |
9.30 - |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą w oparciu o podstawę programową i plan. |
10.30 - |
Zabawy na placu zabaw, spacery, wycieczki, gry i zabawy ruchowe,, zabawy sportowe, obserwacje przyrodnicze, czynności samoobsługowe. |
11.30 - |
Przygotowanie do obiadu,czynności samoobsługowe, obiad,profilaktyka stomatologiczna (mycie zębów). |
12.00 - |
Ćwiczenia relaksacyjne. zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek,. słuchanie opowiadań nauczyciela na podst. literatury dziecięcej( ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Czynności porządkowe. |